En anledning

En anledning till att jag skapade en så kallad "Musikblogg" är för att musik är en stor del utav mitt liv, trots att jag varken kan spela instrument eller sjunga! Men jag ser mig själv ha ett ganska bra "öra" för musik. Jag lyssnar gärna på låtar flera gånger om och känner efter precis vad som är bra med låten.

En riktigt bra låt för mig inneåller en riktigt bra meoldi + en text som har en betydelse.. Den får gärna ha en stark start så man fastnar för den från första början och sedan ska den vara bra rakt igenom helt enkelt.

På denna bloggen kommer jag nog lägga upp skitbra låtar, samt lite mindre bra, för det första så finns det ju faktiskt inte tillräckligt många bra låtar ;) och sedan så kan det vara skönt att ha lite variation..

Jag har väldigt blandad musiksmak, och jag gillar faktiskt det mesta. Så säger ju alla, jag vet. Men som jag har sagt i
min riktiga blogg så, gillar ingen allt som jag gör!

Gör din röst hörd
Postat av: Nattis :)

FAN va grymt! älskar din musiksmak så kör hårt, ser fram emot detta, :) pussss på dig carro, god fortsättning.

2008-12-30 @ 15:29:15

Kommentera får du väldigt gärna göra här:

Namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
C.S
Follow C.S





Hello Gullefjun! Va kul att du är här inne och snurrar, hoppas du lär dig något intressant! Fnissar lite kanske? Bra! För fnissigt och skrattigt, det är nämligen så mitt liv är! Underbart va:)
Massa kärlek!