Snart är det läggdags men innan det..

När man sitter såhär trött och sliten i sin nya mjukisdress så är det rätt gött att lyssna på lite musik innan man går till sängs, därför tipsar jag om denna låten! När jag första gången hörde den så tyckte jag att den var lite för dönig och skrönig, men ju mer jag lyssnade på den så lät den bättre och bättre! Nu gillar jag den, på gränsen till uttjatad! 

Avenged Sevenfold - Afterlife



Vissa låter är helt enkelt så! Man måste ge dem lite tid för att gilla dem, undra varför egentligen!

Gör din röst hörd
Postat av: steffi

åh undra vem som tipsa oss om denna låt :D


Kommentera får du väldigt gärna göra här:

Namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
C.S
Follow C.S





Hello Gullefjun! Va kul att du är här inne och snurrar, hoppas du lär dig något intressant! Fnissar lite kanske? Bra! För fnissigt och skrattigt, det är nämligen så mitt liv är! Underbart va:)
Massa kärlek!