Wanna lift u up!

Gotthard - Lift U Up

Letade igenom gamla låtar och denna är riktigt skön och värd att nämnas, den får ej glömmas!
VIll varna för den med mesiga öron, det är en rock-låt........

Gör din röst hörd
Postat av: Anonym

de är ändå bättre live:) sett dom två ggr...en gång i helsingborg och en gång i sthlm!! rekommenderar jag verkligen!!



Fortsätt blogga..kul:)

2009-01-08 @ 16:27:20
Postat av: Rune Jeppesen

de är ändå bättre live:) sett dom två ggr...en gång i helsingborg och en gång i sthlm!! rekommenderar jag verkligen!!



Fortsätt blogga..kul:)

2009-01-08 @ 16:28:02
Postat av: carrii

Det hade faktiskti varit väldigt kul o se dem live =) Det får jag kolla upp!


Kommentera får du väldigt gärna göra här:

Namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
C.S
Follow C.S





Hello Gullefjun! Va kul att du är här inne och snurrar, hoppas du lär dig något intressant! Fnissar lite kanske? Bra! För fnissigt och skrattigt, det är nämligen så mitt liv är! Underbart va:)
Massa kärlek!